Психолог жұмысының есебі » Шынжылы негізгі орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Шынжылы негізгі орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72859) 3 19 10
Есепші бөлімі:
+7(72833) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
13
март
2023

Психолог жұмысының есебі

«Шынжылы негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің 2021-2022 оқу жылындағы атқарылған психологиялық жұмыстың жылдық талдауы

Мақасты:                                                                                                                          1.Педагогтардың оқу-тәрбие үрдісіндегі негізгі мәселелердің пайда болу себептерін анықтап, оны шешу жолдарын іздестіруде бірігіп әрекет ету.                                                     2.Ата-аналарға баланың үздік оқуына, мектеп ортасына бейімделуіне байланысты кеңес беру.                                                                                                                                 3.Оқушылардың таным белсенділігінің және жеке тұлғасының дамуын психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.    

5 сыныпта 5 оқушы бар, барлық оқушылардан «оқу мотивациясы» сауалнамасы алынды. Оқушылардың мектепке қызығушылығын анықтау мақсатында. Нәтижесінде 100%  мектепке келгісі келетіні мектеппен қарым-қатынасы жақсы екенін дәлелдеді.                        Әлемде жоқ жануар

Аты-жөні

Қортынды

1

Асылбекұлы Еркін

Бүкіл назардың ортасында болғанды қалайды;

2

Ермекұлы Аманжол

Өзіңді өзіңіз жоғары бағалайтыныңыздың белгісі өзгелерден қорғану үшін шешен сөйлеуге тырысады;


5 сыныпта 2 оқушы бар барлық оқушылардан «оқу мотивациясы» сауалнамасы алынды. Оқушылардың мектепке қызығушылығын анықтау мақсатында. Нәтижесінде 100% мектепке келгісі келетіні мектеппен қарым-қатынасы жақсы екенін дәлелдеді.                          Өзін-өзі бағалау тесті

Аты-жөні

Өзін-өзі бағалау

1

Асылбекұлы Еркін

Дәл бағалайды

2

Ермекұлы Аманжол

Дәл  бағалайды



Темперамент типі

Аты-жөні

Темперамент типі

1

Асылбекұлы Еркін

холерик

2

Ермекұлы Аманжол

сангвиник



Мақсаты: Оқушылардың бейімделу кезіндегі мазасыздық деңгейін анықтау.

Аты-жөні

Мазасыздық деңгейі

1

Асылбекұлы Еркін

Төмен

2

Ермекұлы Аманжол

Орта




1 сынып оқушыларымен төмендегідей жұмыстар жүргізілді.

1 сынып оқушыларының ата-аналарына «Баланың жас және психологиялық ерекшеліктері» кеңес, баяндама оқылды.                                                                                   Мектепке бейімділігін анықтау Керн-Йерасек әдісі «Ер адамның суретін сал»

Аты-жөні

Қортынды

1

Болат Еркеназ

Жақсы деңгейде.

2

Бекет Аружан

Орта деңгейде

3

Жұмахан     Әли

Орта деңгейде

4

Серікбол Жанель

Орта деңгейде

5

Сьезұлы Мейіржан

Жақсы деңгейде

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Орта деңгейде

7

Урозбай Нұрқанат 

Жақсы деңгейде


Өзін-өзі бағалау тесті

Аты-жөні

Өзін-өзі бағалауы

1

Болат Еркеназ

Жоғары бағалайды

2

Бекет Аружан

Орташа бағалайды

3

Жұмахан     Әли

Орташа бағалайды

4

Серікбол Жанель

Жоғары бағалайды

5

Сьезұлы Мейіржан

Жоғары бағалайды

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Орташа бағалайды


Урозбай Нұрқанат 



Оқу мативациясын анықтау сауалнамасы

Аты-жөні

Мектепке қызығушылығы

1

Болат Еркеназ

Жоғары деңгей

2

Бекет Аружан

Жоғары деңгей

3

Жұмахан     Әли

Жоғары деңгей

4

Серікбол Жанель

Жоғары деңгей

5

Сьезұлы Мейіржан

Жоғары деңгей

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Жоғары деңгей

7

Урозбай Нұрқанат 

Жоғары деңгей


Оқушының мұғаліммен қатынасын анықтау

Аты-жөні

Мұғаліммен қатынасы

1

Болат Еркеназ

Жақсы  деңгей

2

Бекет Аружан

Жақсы  деңгей

3

Жұмахан     Әли

Жақсы  деңгей

4

Серікбол Жанель

Жақсы деңгей

5

Сьезұлы Мейіржан

Жақсы деңгей

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Жақсы деңгей

7

Урозбай Нұрқанат 

Жақсы деңгей


«Оқушының отбасымен қарым-қатынасын» анықтау сауалнамасы

Аты-жөні

Отбасымен қатынасы

1

Болат Еркеназ

Жақсы  деңгей

2

Бекет Аружан

Жақсы  деңгей

3

Жұмахан     Әли

Жақсы  деңгей

4

Серікбол Жанель

Жақсы деңгей

5

Сьезұлы Мейіржан

Жақсы деңгей

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Жақсы деңгей

7

Урозбай Нұрқанат 

Жақсы деңгей




Мақсаты: Оқушылардың бейімделу кезіндегі мазасыздық деңгейін анықтау. 

Аты-жөні

Мазасыздық деңгейі 

1

Болат Еркеназ

Төмен деңгей 

2

Бекет Аружан

Төмен деңгей

3

Жұмахан     Әли

Төмен  деңгей

4

Серікбол Жанель

Төмен деңгей

5

Сьезұлы Мейіржан

Төмен деңгей

6

Тұрсымбай     Сұлтан

Төмен деңгей

7

Урозбай Нұрқанат 

Төмен деңгей


Қортынды: оқушылардың сыныпта өздерінің достары бар, жалпы қарым-қатынас жақсы, 

Мектепалды даярлық тобынан зейінінің шоғырлануын дамыту мақсатында «Арттық суретті тап» әдістемесі алынды. 

Аты-жөні

Нәтижесі 

1

Ерсмекұлы Бексұлтан

2 дұрыс 2 қате

2

Серікжанұлы Жәнібек

3 тапсырма дұрыс 1 қате

3

Мәулен Інжу

2 тапсырма дұрыс 2 қате

4

Тұрсымбай Әли

3 тапсырма дұрыс 1 қате


Мектепалды даярлық тобынан өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау мақсатында «Мені таңда» психологиялық әдістеме алынды. Нәтижесінде:

Аты-жөні

Өзін-өзі бағалауы

1

Ерсмекұлы Бексұлтан

Жоғары  бағалайды

2

Серікжанұлы Жәнібек

Дәл бағалайды

3

Мәулен Інжу

Дәл бағалайды

4

Тұрсымбай Әли

Жоғары бағалайды


9-сынып ата-аналар жиналысына қатысып «Отбасы – тәрбие ұясы» тақырыбында тренингте сауалнама алып, өткіздім. Балаңыздың мамандық таңдауына көмектесесізбе? Иә 100%

  1. Болашақта қандай мамандық иесі болғанын қалайсыз?   Өзі қалаған, техникалық,   Энергетик, журналистика.
  2. Сіздің пікіріңізбен балаңыз келіседі ме?  Кейде келіспейді 28%, иә 72%,  
  3. Мамандық таңдау туралы сіздің жеке пікіріңіз мен оған ақыл айтам 28%, өзіне ұнау керек 56%, жауап жоқ 26%.

Мектебімізде қамқорлықты және жетім балалармен мынандай жұмыстар өткізілді. «Мінез-құлық ерекшеліктерін анықтау сауалнамасы», «Отбасы суреті», «өзін-өзі бағалау» тесті, «темперамент типін анықтау» тесттері алынды.   Ата-аналармен «отбасындағы психологиялық ахуал» баяндама жасалды. «Отбасы тәрбие ұясы» 9 сынып ата-аналарымен баяндама кеңес беру жұмыстары жүргізілді. Ата-аналарға жыл бойы кеңестер  берілді. 

4 сынып оқушыларымен сабақтастыққа арналған жұмыстар:                                                 «Оқу мативациясын анықтау» сауалнамасы 

Аты-жөні

Мектепке қызығушылығы

1

Дәуренұлы Еркебулан

Орта  деңгей

2

Төленді Айкөркем

Жоғары деңгей

3

Урозбай Іңкар

Жоғары деңгей

4

Нұрдаулет Ерасыл

Жоғары деңгей


Әлемде жоқ жануар

Аты-жөні

Нәтижесі 

1

Дәуренұлы Еркебулан

Басқалары мен туралы не ойлайды деп тұрады

2

Төленді Айкөркем

Бүкіл назардың ортасында болғанын қалайды

3

Урозбай Іңкар

Бүкіл назардың ортасында болғанын қалайды

4

Нұрдаулет Ерасыл

Бүкіл назардың ортасында болғанын қалайды

Өзін-өзі бағалау тесті

Аты-жөні

Өзін-өзі бағалауы

1

Дәуренұлы Еркебулан

Дәл  бағалайды

2

Төленді Айкөркем

Дәл бағалайды

3

Урозбай Іңкар

Жоғары бағалайды

4

Нұрдаулет Ерасыл

Жоғары бағалайды




Кәсіптік бағдар бойынша оқушыларды сүйемелдеу жұмыстары бойынша: «Сенің кәсіби ой ниетің» сауалнамасы, «Мамандық туралы хабарың» сауалнамасы, «Д.Голландтың кәсіби-тұлғалық типін анықтау» тесті, «Отбасы суреті».

9 сынып оқушыларынан БМЖМ ға байланысты «темрерамент типтерін анықтау», «өзін-өзі бағалау», «Өзін-өзі тану» жаттығуы, «БМЖМ да уақытты қалай үнемдеу» жаттығуы, «стресс деген не?» баяндама, «стресстен арылу жолдары» жаттығулары өткізілді. 

Темперамент типі


Өзін-өзі бағалау тесті


«Сенің кәсіби ой ниетің» сауалнамасы                                                                                  Нәтижесінде таңдаған мамандығының жұмыс шарттары туралы білесің бе?                     Сұрағына қажеттінің бәрін білемін 75%                                                                                            Аз ғана хабардармын 25%                                                                                                         Таңдаған мамандығыңның адамға қояр талаптары туралы білесің бе?                                        Бәрін білемін 80%                                                                                                                                   Аз ғана хабарым бар 20%                                                                                                            Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасиеттеріңді, қабілеттеріңді қалай дамытасың?                                                                                                                                      Қосымша білім алу арқылы 100%

Д.Голланттың «Тұлғаның типтерін анықтау» тесті Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тесті алынды. Нәтижесінде

Реалистік тип

Зияткерлік тип

Әлеуметтік тип

Конвенционалды тип

Іскер тип

Әртістік тип

20%

12%

24%

17%

14%

13%


Кәмелетке толмағандар арасында суициалды мінез-құлықты ескерту және алдын-алу жұмыстары бойынша төмендегідей жұмыстар жасалды:                                                                         З.Филипстің мектептегі мазасыздықты анықтауға арналған тесті

Факторлар

Қорытынды 

Мектептегі жалпы мазасыздық, мектегі әр түрлі эмоциалдық күйлер

10

Қажеттілікті өтеудегі сәтсіздік кедергілері жоғары нәтижеге жетудегі қажеттіліктерді өтей алмауы

23


Үрейдегі көріністі өз мүмкіндіктерін ашпау, тұйықтық өзін басқаша сезіну

7

Білімді тексеру үстіндегі үрей

50

Айналасы күткен нәтижесінде үрейлену

0

Физологиялық тұрғыдан қарсыласудың төмендегі табалдырығы қорқыныш ортақ факторларға мазасыздықпен қарау

0

Мұғаліммен қарым-қатынастағы үрейлену мәселесі. Балалардың оқу үлгерім мәселесі

16


Суицидке байланысты сауалнама алынып, нәтижесінде оқушылардан алаңдатушылық, өз-өзін төмен бағалау, күйзеліс, жалғыздық сезімдерібар оқушылар жоқ. Балалардың көңіл-күйлері тұрақты.                                                                                                                 Ч.Д.Спилбергтің мазасыздану деңгейін анықтау тесті алынды:


Сергіту жаттығулары жасалды. 

Агрессиялық мінез-құлықты анықтау үшін сауалнамасы алынды. 

Агрессия түрі

Нәтижесі 

Күдіктенушілік, өкпелегіш

24%

Тітіркенушілік, кінәні сезіну

33%

Жанама агрессия, өкпелегіш

16%

Негатизм, өкпелегіш

11%

Физикалық агрессия, күдіктенуші

16%


«Мен өмірге ғашықпын», «Өмір сн неткен ғажапсың», «Сенімділікке қадам», «Стресс» атты тренингтер өткіздім. « Кикілжіңнің денсаулыққа әсері» баяндама оқылды.

Жазатайым жағдайларды алдын-алу жұмысы бойынша: оқушылардың көңіл-күйін анықтау мақсатында Басса Дарки сауалнамасы алынды.                                                       Нәтижесінде оқушылардың көңіл-күйі тұрақты, алаңдаушылық, жалғыздық сезімдері бар оқушылар жоқ.                                                                                                                             «Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын?» сауалнамасы алынып, нәтижесінде оқушылардың отбасы жағдайында ешқандай зорлық-зомбылық, күш қолдану байқалмады. Балалардың отбасы мүшелерімен қарым-қатынасы жақсы жағдайда.                                                        

 Ерте жетілу бойынша сұхбат, кеңестер берілді.                                                                            «Ауытқушы мінез-құлықтың шығу себептері мен факторлары» атты баяндама оқылды.  «Зорлықсыз балалық шақ» сауалнамасы алынды 

Сұрақтар

Қортынды

1

Ата-анаңмен қарым-қатынасың қандай?

Жақсы 100%

2

Саған қатысты зорлық жасалды ма?

Жоқ 100%

3

Саған қатысты үйде зорлық жасалды ма?

Жоқ 100%

4

Саған қатысты мектепте зорлық жасалды ма?

Жоқ 100%

5

Өзіңді қорғай аласың ба?

Иә 100%

                                                                                                                                            «Отбасындағы қолайсыздық-құқық бұзушылық пен өз-өзіне қол жұмсаудың негізгі себептері» ата-аналар, оқушы, ұстаздар мен сұхбат өтті. 

Ата-аналармен жүргізілген психологиялық жұмыстар бойынша: «Сіз қандай ата-анасыз?» сауалнамасы алынды. «Отбасы-тәрбие ұясы», «Менің балам қандай?»  атты тренинг, «Тұйық бала қайдан шығады?» баяндама оқылды.

Педагогтармен төмендегідей жұмыстар жүргізілді: Жас мамандарға арналған сауалнама алынды, педагогтың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін анықтау сест алынды, «Өз қорқынышыңды жеңе біл» «Менің сыныбым, менің ұжымым» атты тренинг ,«Педагогтың кәсіби-тұлғалық ерекшеліктерін түзету-дамыту жұмыстары ретінде тренинг жаттығулар жасалды, «Сіз қандай мұғалімсіз?» сауалнамасы алынды, «Жас маман» дөңгелек үстел болды, «Менің ең қиын оқушым» тренинг жаттығу, «Менің жазғы демалысым» постер жасалды.


2021-2022 оқу жылы атқарылған жұмыстармен қоса кейбір атқарылмай қалған жұмыстарда болды. Өткен оқу жылындағы кемшіліктерді ескере отырып алдағы 2022-2023 оқу жылына төмендегідей мақсат қоямын: 

  • Оқушылардың таным белсенділігінің және жеке тұлғасының дамуын психологиялық денсаулығын қамтамасыз ету.
  • Тұлғаның жас және тұлғалық дамуына кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау. 




Педагог-психолог: М.Қ.Қаирбекова





Прокомментировать
  • winkwinkedsmileambelayfeelfellow
    laughinglollovenorecourserequestsad
    tonguewassatcryingwhatbullyangry
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив
Мекен жайымыз
Жетісу облысы,Алакөл ауданы,Жыланды ауылдық округі,Шынжылы ауылы Есім Төре көшесі, үй 18-А

©2016-2022, Ресми сайт Жетісу облысы Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "Шынжылы негізгі орта мектебі" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru