Психолог жоспары
«Бекітемін»
Мектеп директоры
______И.Т.Тойкенова
«Шынжылы негізгі орта мектебі» Управления образования Алматинской области ндегі педагог-психологтың жылдық
жоспары
Педагог-психолог:М.Қ.Қаирбекова
2022-2023 оқу жылы
Психологиялық қызметтің мақсаттары мен міндеттері
- Психологиялық қызметтің мақсаты: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік – психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
- Психологиялық қызметтің міндеттері:
- Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін – өзі тәрбиелеу және өзін – өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
- Білім алушылардың тұлғасын психологиялық – педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуметін дамыту;
- Психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу – тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата – аналар мен педагогтарга консультациялық көмек көрсету;
- Білім беру үдерісі субьектілерінің психологиялық – педагогикалық құзыреттілігін көтеру.
Психологиялық қызмет жұмысының негізгі бағыты және мазмұны:
- Психологиялық қызмет психодиагностикалық
- Консультациялық
- Ағартушылық – профилактикалық
- Түзету – дамытушылық және әлеуметтік
- Диспетчерлік бағытта жүзеге асырылады.
Қыркүйек айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
МАД тобының және 1сынып оқушыларының мектепке бейімделуін бақылау.Керн-Иерасек әдісі тест Е.И. Рогов кітабы (11-16 беттер) | тест | МАД тобы 1-сынып | қыркүйек | хаттама | |
Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | «Баспалдақ әдістемесі» | МАД тобы 1-сынып | қыркүйек | хаттама | |
Тұлғалық ерекшеліктерін диагностикалау Мектеп психологының жұмыс кітабы (128-141беттер) | сауалнама | 5-сынып | қыркүйек | хаттама | |
«Тұлғалық мазасыздану» сауалнамасын алу. | сауалнама | 7-9 сынып | қыркүйек | хаттама | |
Жалпы ата-аналардан «Сіз қандай ата-анасыз?» | сауалнама | ата-аналар | қыркүйек | хаттама | |
Жас мамандар туралы мәлімет алу | сауалнама | жас мамандар | қыркүйек | хаттама | |
Оқушылардың көңіл-күйін анықтау Басса Дарки әдістемесі | сауалнама | 7-9 сыныптар | қыркүйек | хаттама | |
«Сенің кәсіби ой ниетің» | сауалнама | 9 сынып | қыркүйек |
| хаттама |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
5-сынып орта буынға бейімделуі бойынша ата-аналарға арналған психологиялық ұсыныстар (ата-аналар жиналысы) | кеңес беру | 5-сынып ата-аналар | қыркүйек | презентация | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
«Тазалық-денсаулық кепілі» | баяндама | Жалпы мектеп оқушылар | қыркүйек | анықтама | |
Мамандық таңдауда 7 қадам | Тренинг сағаты | 9 сынып | қыркүйек | анықтама | |
«Мен өмірге ғашықпын» | Ойын-тренинг | 5-9 сынып | қыркүйек | анықтама | |
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Қазан айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
Баланың ерік саласының даму деңгейін анықтау | «Графикалық диктант» | МАД тобы, 1 сынып | қазан | хаттама | |
5-7 сынып оқушыларынан Н.Лусканов сауалнамасын алу | сауалнама | 5-7 сынып | қазан | хаттама | |
«Мен таңдаған мамандық» 9-сынып оқушыларына шығарма жаздыру | сауалнама | 5-сынып | қазан | хаттама | |
Өзіндік бағалау тесті | Тест | 5-9 сынып | қазан | хаттама | |
«Кактус» әдістемесі | тест | 5-9 сынып | қазан | хаттама | |
«Менің сыныбым» әдістемесі | Проективті әдістеме | 5-8 сынып | қазан | хаттама | |
«Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын?» | сауалнама | 7-9 сынып | қазан | хаттама | |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
«Мен ғажаппын», «сенің есімің» жаттығуы | Жаттығу | 5-9 сынып | қазан | анықтама | |
Жазатайым оқиғасын алдын-алу бойынша тренинг | тренинг | 5-9 сынып | қазан | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
Жас мамандармен «Өзін-өзі ашу тренинг» | тренинг | Жас маман | қазан | анықтама | |
Үлгерімі төмен оқушыларды анықтау | сұхбат | Сынып жетекшілері мен пән мұғалімдерімен сұхбат | қазан | анықтама | |
Жат қылықтардың қыздар тағдырына әсері | Мағлұмат беру | 7-9 сынып қыздары | қазан | анықтама | |
IV.Кеңес беру | |||||
1 сынып оқушыларының мектепке оқуға бейімделуі | кеңес беру | ата-аналар | қазан | анықтама | |
5 сыныптағы бейімдеу кезеңінің қиындықтары | кеңес | ата-аналар | қазан | анықтама | |
Оқушылар арасында жазатайым оқиғасын алдын-алуда ата-ананың маңызы туралы кеңес беру | кеңес беру | ата-аналар | қазан | анықтама | |
«Мен таңдаған мамандық» Мамандық таңдауда неге мән беру керек?! | Ой толғау кеңес | 9 сынып | қазан | анықтама | |
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
5 сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдерімен тренинг өткізу. | тренинг | пән мұғалімдері | қазан | анықтама | |
«ЖИТС-тің жұғу жолдары» | конференция | 5-9 сынып | қазан | анықтама | |
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Қараша айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
«Зорлық-зомбылық туралы мен не ойлаймын?» | сауалнама | 5-9 сынып | қараша | хаттама | |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау | сауалнама | 5-сынып | қараша | хаттама | |
Д.Голландтың тұлғаның типтерін анықтау тестісі | тест | 9-сынып | қараша | хаттама | |
Суицидке байланысты сауалнама алу | СБЗ | 7-9 сынып | қараша | хаттама | |
Оқушылардың темпераментінің типін анықтау | Байқау әдістемесі | Барлық сынып оқушылар | қараша | хаттама | |
Мектептегі мазасыздықты анықтау | Кондаш тесті | Үлгерімі төмен оқушылар | қараша | хаттама | |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
«Мамандық-жетістік мерейі!» тренинг өткізу (9 сыныптарға видиоролик) | тренинг | 9 сынып тренинг | қараша | анықтама | |
«Ең бақытты сәттерім» психожаттығу (7-9сынып) | тренинг | 7-9 сынып | қараша | анықтама | |
Өзін-өзі құрметтеу (тренинг) | Тренинг | 5-9 сынып | қараша | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
Ата-ананың бала тәриесіндегі орны | Ағартушылық жұмыс | Ата-аналар | қараша | анықтама | |
«Қыз бала – ұлттың ұяты,халықтың шырайы» | Сынып сағаты | 7-9 сынып қыздары | қараша | анықтама | |
IV.Кеңес беру | |||||
«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» | кеңес беру | мұғалімдер | қараша | анықтама | |
«Кәсіптік бағыт –бағдар» (9 сынып ата-аналарына) кеңес беру) | кеңес беру | ата-ана | қараша | анықтама | |
Зиянды заттарды қолданудың алдын-алу | Баяндама, кеңес беру | 5-9 сынып | қараша | анықтама | |
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
Тереңдетілгентексеру кезінде мамандарменкездесу (ой бөлісу) | кеңес беру | мұғалімдер | қараша | анықтама | |
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Желтоқсан айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||||
I.Диагностикалау | |||||||||
«Ағаштағы адам» Пип Уилсон (5-9 сынып білім алушыларымен) | тест | 5-9 сынып | желтоқсан | хаттама | |||||
«Бұл дүниеде мен кіммін?»В.А.Сонин тесті 7-8сынып білім алушылары (мектеп психологінің 5-8 сыныптарына арналған 2-ші оқулық 51-52 бет ) | тест | 5-8 сынып | желтоқсан | хаттама | |||||
Сіздің жүйкеңіз төзімді ме? педагогтерге тест (мектеп психологінің 5-8 сыныптарына арналған 2-ші оқулық 51-52 бет ) | тест | мұғалімдер | желтоқсан | хаттама | |||||
Оқушылардың оқу мативациясын анықтау | сауалнама | Үлгерімі төмен оқушылар | желтоқсан
| хаттама | |||||
Депрессиялық деңгейді анықтау Э.Бек өңдеген | сауалнама | 7-9 сынып | желтоқсан
| хаттама | |||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||
Өзіне сенімділік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар | ойын-жаттығулар | 5-9сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
Тұлғалық ерекшеліктерді дамыту жаттығулары 5-8 сыныптарына арналған 1-ші оқулық 207-209 бет ) | ойын-жаттығу | 5-9 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
«Жағымды көңіл-күй-қазаны» арт-терапия (4-5сыныптар) | арт-терапия | 4-5 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
«Өмір сен неткен ғажапсың!» тренинг | Тренинг | 5-9 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||
Релаксациялық жаттығулар (1-9 сыныптар) | жаттығу | 1-9сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
«Құқық бұзушылықтың алдын алу-басты міндет » дәріс «Діни экстремиз мен терроризмнің алдын алу» ақпарат сағаты | жаттығу | 5-9 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
IV.Кеңес беру | |||||||||
Баланың сабаққа деген мотивациясын қалай көтеруге болады? | кеңес | ата-аналарға арналған | желтоқсан | анықтама | |||||
Келеңсіз жағдайлардың алдын-алу | Баяндама, кеңес беру | Родителям | желтоқсан | анықтама | |||||
Қызға қырық үйден тыйым | Кеңес беру | 7-9 сынып қыздары | желтоқсан | анықтама | |||||
Мамандық таңдауда неге мән беру керек?! | Кеңес сабақ | 9 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||
Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру 9 сынып | тренинг | 9 сынып | желтоқсан | анықтама | |||||
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап | |||||
Қаңтар айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | ||||
I.Диагностикалау | |||||||||
Отбасы суреті проективті әдісі | тест | 1-сынып | қаңтар | хаттама | |||||
Оқушылардың таным процестерін даму деңгейін анықтау | тест | МАД тобы | қаңтар
| хаттама | |||||
Білім алушылардың интелектуалдық даму деңгейін анықтау (үлгерімі төмен білім алушылар) | сауалнама | Үлгерімі төмен оқушылар | қаңтар | хаттама | |||||
«Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау»сұрақнамасы Дж.Бурунердің әдістемесі (дарынды білім алушылар) | сауалнама | дарынды оқушылар | қаңтар | хаттама | |||||
Ата-ана мен баланың қарым-қатынасындағы қаталдық көріністерін зерттеу | сауалнама | Ата-аналар | қаңтар | хаттама | |||||
Пәнге көзқарас | Л.Балабкина әдістемесі | Үлгерімі төмен оқушысы | қаңтар | хаттама | |||||
Табандылықты зерттеу | сауалнама | 9 сынып | қаңтар | хаттама | |||||
«Сенің мүмкіндігің» Жапон тесті | Тест | 6-9 сынып | қаңтар | хаттама | |||||
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||||||
«Өмір қымбатсың маған» | тренинг | 8-9 сынып | қаңтар | анықтама | |||||
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс (7-9 сынып қыздар ) | жиналыс | 7-9 сынып | қаңтар | анықтама | |||||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||||
«Жасыма талма,тек қана алға» дамыту сабағы (жас мамандарға) | тренинг | жас маман | қаңтар | анықтама | |||||
Терроризм қауіпі туралы бейнеролик (ата-аналар) | жиналыс | ата-аналар | қаңтар | хаттама | |||||
Денсаулықтың құпиясы неде немесе 9 қарапайым ереже (5-9сыныптар) | жиналыс | 5-9 сынып | қаңтар | анықтама | |||||
Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» видиоролик (7-9 сыныптар) | тренинг | 7-9 сынып | қаңтар | анықтама | |||||
«Бала тәрбиесіне байыппен қарайық» | тренинг | Ата-аналармен | қаңтар | анықтама | |||||
IV.Кеңес беру | |||||||||
«Қыз тәрбиесі –ұлт тәрбиесі» (Қыздармен жұмыс 7-9 сынып) | жиналыс | 7-9 сынып қыздары | қаңтар | анықтама | |||||
«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» | кеңес беру | ата-аналар | қаңтар | анықтама | |||||
Жазатайым жағдайлардың алдын-алу «Ауытқушы мінез-құлықтың шығу себептері менфакторлары» | Баяндама, кеңес беру | Ата-аналар | қаңтар | анықтама | |||||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||
«Сенім телефоны және сенім жәшігі»жұмыстары | Жыл бойы | анықтама | |||||||
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап | |||||
Ақпан айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
Ауданнан келген хаттар бойынша және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | тест | 1-сынып | ақпан | хаттама | |
«Достық біздің күшіміз» ойын-жаттығулар (2-4сыныптар | ойын-жаттығулар | 2-3 сынып | ақпан | анықтама | |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар (1-4сыныптар) | ойын-жаттығулар | 1-4 сынып | ақпан | анықтама | |
«Сан мамандық түрі бар таңдап - талғап бірін ал» | тренинг | 9-сынып | ақпан | анықтама | |
«Мен зорлық-зомбылыққа қарсымын» | тренинг | 5-9 сынып | ақпан | анықтама | |
Оқушылардың таным процестерін дамыту | Түзету сабақтары | МАД тобы | ақпан | анықтама | |
«Кешірім сұрау – бақыттың баспалдағы» | Тренинг сабақ | Мектеп оқушыларымен | ақпан | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
Қыздар тәрбиесі ұлт тәрбиесі | Сынып сағаты | 7-9 сынып қыздары | ақпан | анықтама | |
«Мамандықты дұрыс таңдамау проблемасы» | дәріс | 9 сынып | ақпан | анықтама | |
IV.Кеңес беру | |||||
Өзіңе сенімділік неден құралады! Луиза Хей | Кеңес беру | 5-9 сынып | ақпан | анықтама | |
«Ерте жүктілік немен қауіпті» | Кеңес беру | 7-9 сынып ата-аналары | ақпан | анықтама | |
«Күйзелістен қалай арылуға болады?» (педагогтерге арналған видеоролик) | видеоролик көрсету,кеңес беру | мұғалімдер | ақпан | анықтама | |
«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиылық арылу жолдары» (7-9 сыныптар | кеңес беру | 7-9 сынып | ақпан | анықтама | |
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
Қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар | Ойын-жаттығу | 9 сынып | ақпан | анықтама | |
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Наурыз айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (4сынып білім алушылары ) | тренинг | 4-сынып | наурыз | анықтама | |
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс (7-9 сынып қыздар ) | жиналыс | 7-9сынып | наурыз | анықтама | |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
Дарынды білім алушы-мектеп айнасы» интелектуалды ойын жаттығулар (4-9сыныптар) | ойын-жаттығулар | 4-9сынып | наурыз | анықтама | |
Тұлғаның шаршаңқылығын басуға көмектесу | жаттығулар | мұғалімдер | наурыз | анықтама | |
«Қауіп» тобындағы оқушылармен түзету-дамыту сабақтарын өткізу. | Түзету сабақ | Сыныптар бойынша | наурыз | анықтама | |
«Қыз қылығымен...» жиналыс (7-9сынып қыздары) | жиналыс | 7-9 сынып | наурыз | анықтама | |
«Өмірдің қызықты сәттері» | Постер қорғау | 1-9 сынып | наурыз | анықтама | |
Кикілжің, дау-дамай және одан арылу (тренинг-сабақ) | Тренинг сабақ | 5-9 сынып | наурыз | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
Әлімжеттік,Буллинг деген не? видиоролик (5-9сынып ата-аналарына) https://www.youtube.com\watch?v=pnegoYVovFwtb | жиналыс | 5-9 сынып | наурыз | анықтама | |
«Құқық қорғау органдарымен кездесу ұйымдастыру» (9 сынып үшін) | кездесу | 9 сынып | наурыз | анықтама | |
IV.Кеңес беру | |||||
«Отбасы – аялы алақан мекені» слайд (бастауыш сынып ата-аналарына ) | Кеңес беру | Ата-аналар | ақпан | анықтама | |
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
Ұлдар және қыздар ұйымымен психологиялық жұмыстар жүргізу | жиналыс | 5-9 сынып | наурыз | анықтама | |
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Сәуір айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны |
I.Диагностикалау | |||||
Оқушылардың мектепке даярлықтарын диагностикалау | Керн-Йерасек тесті | МАД тобы | сәуір | хаттама | |
Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | тест | 1-сынып | сәуір | хаттама | |
Өзіңе дос бола аласың ба? (9 сыныпқа видиролик) https://www.facebook.com/1446686598757940/videos/243745563466573/?t=0 | сауалнама | 9 сынып | сәуір | хаттама | |
II.Түзету-дамыту жұмысы | |||||
«Мен өмірді сүйемін! Өмір сен қымбатсың маған!» | Дөңгелек үстел | 5-9 сынып | сәуір | анықтама | |
«Біздің сынып...»дамыту сабағы (4-сыныптар) | тренинг | 4-сынып | сәуір | анықтама | |
«Проблемаларды қиып тастаймын» жаттығуы | Жаттығу | 7-9 сынып | сәуір | анықтама | |
III.Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
«Мамандықты дұрыс таңдамау порблемасы» | Ағартушылық жұмыс дәріс | 9 сынып ата-аналары | сәуір | анықтама | |
Педагогикалық жағдаят шешу | Жағдаят шешу | мұғалімдер | сәуір | анықтама | |
IV.Кеңес беру | |||||
Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңестері) (9 сынып) | Кеңес беру | 9 сынып | сәуір | анықтама | |
«Ерте жүктілік немен қауіпті?» | Кеңес беру | 7-9 сынып қыздары | сәуір | анықтама | |
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
«Мектепке жол» және «Біз өмірді қолдаймыз» акцияларына қатысу | Акция ұйымдастыру | сәуір | анықтама | ||
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | |||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап |
Мамыр айы
Мероприятие | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Ескертулер | Есептілік нысаны | |
I.Диагностикалау | ||||||
Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | тест | 1-сынып | мамыр | хаттама | ||
II.Түзету-дамыту жұмысы | ||||||
Қиялды дамыту арналған... психокоррекциялық ойындар (1-4сынып білім алушылары) | Ойын-жаттығу | 1-4 сынып | мамыр | анықтама | ||
«Адамгершілік-асыл мұра» психокоррекциялық сабақ (5-6сынып білім алушылары) | тренинг | 5-6 сынып | мамыр | анықтама | ||
Фонематикалық ойындар (4сынып білім алушылары) | ойын | 4 сынып | мамыр | анықтама | ||
III.Профилактика және психологиялық ағарту | ||||||
Мінсіз ұстаз келбеті Мінсіз білім алушы келбеті қандай? (педагогтарға семинар-тренинг) | тренинг | мұғалімдер | мамыр | анықтама | ||
Қауіпсіздікті сақтай біл! | тренинг | Жалпы оқушылар | мамыр | анықтама | ||
IV.Кеңес беру | ||||||
Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес | Кеңес беру | Ата-аналар | мамыр | анықтама | ||
V.Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | ||||||
Жаңа оқу жылына жоспар құру. Жылдық,айлық,апталық жоспарларды және әртүрлі сауалнама,тесттер тренингтер дайындау | Жоспар құру | мамыр | анықтама | |||
VI.Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы таңдамалық есептер | ||||||
Жылдық талдау жұмысы | жылдық есеп кітабы | 2022-2023 оқу жылындағы жпсихологиялық жұмыстың есебі | мамыр | кітап | ||